1. Γιατί να εγγραφώ μέλος στο Grandpharmacy.gr;

Με την εγγραφή σας στο Grandpharmacy.gr, μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις παραγγελίες σας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.Επιπλέον απολαμβάνετε όλα τα προνόμια των μελών (βλ Περιοχή μελών) καί σάς δίδεται η δυνατότητα αναβάθμισης σε premium μέλη με ακόμη ευνοϊκότερους όρους καί προυποθέσεις.

2. Γιατί ποιό λόγο να εγγραφώ στο Newsletter του Grandpharmacy.gr;

Με την εγγραφή σας στο newsletter του Grandpharmacy.gr θα μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα για προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, για τις νέες παραλαβές μας καθώς και για όλες τις καινούργιες προσφορές και εκπτώσεις στο Grandpharmacy.gr.

3. Με ποιόν τρόπο πραγματοποιώ μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:
• Παραγγελία Οn line από την ιστοσελίδα μας.
• Τηλεφωνική παραγγελία: Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας στο 210 6025546, καθημερινά από 09:00 έως 21:00 εκτός Κυριακής
• Fax:Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με fax στο 2106025546 όλο το 24ωρο.
• E-mail: Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας με e-mail στο info@grandpharmacy.gr

4. Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα σας σταλεί e-mail από το Grandpharmacy.gr, όπου θα επιβεβαιώνονται οι λεπτομέρειες της παραγγελίας.

 

5. Πως μπορώ να πληρώσω για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πριν:
• Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας EUROBANK
• Με Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal
• Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας είτε κατά την παράδοση των προϊόντος
• Με μετρητά στο κατάστημα
• Με αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από τον διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται τοGrandpharmacy.gr (Η χρέωση ανέρχεται στα 1,5 € γιά τά μη μέλη και 0,90 λεπτά για τά μέλη).

6. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για το σκοπό της ολοκλήρωσης συναλλαγών με το φαρμακείο μας. Η χρήση των προσωπικών δεδομένων, θα διεξάγεται αποκλειστικά από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους του φαρμακείου και μόνο για τον προαναφερθέντα σκοπό. Για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν αποκαλύπτονται, δημοσιοποιούνται, πωλούνται ή ανταλλάσσονται.

7. Πόσο χρόνος μεσολαβεί για να παραλαβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών την επόμενη μέρα για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 13.30 το μεσημέρι. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο φαρμακείο, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 μέρες.Οι ώρες παράδοσης είναι από 09:00 π.μ. έως και 20:00 μ.μ. καθημερινά. Οι καθημερινές παραδόσεις μετά τις 17:00 μ.μ. θεωρούνται απογευματινές και έχουν επιπλέον επιβάρυνση. Σε όσες αποστολές κλείνετε ραντεβού παραδίδονται με χρέωση δέσμευσης ώρας σύμφωνα με τις ώρες που ζητάτε. Αν το ραντεβού έχει ελάχιστο περιθώριο παράδοσης άνω των 4 ωρών δεν υπάρχει έξτρα χρέωση (δέσμευση ώρας). Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν κλείνει ραντεβού και οι παραδόσεις γίνονται μεταξύ 09:00 π.μ. και 17:00 μ.μ.Το Σάββατο οι παραδόσεις γίνονται από τις 09:00 π.μ. έως και τις 14:00 μ.μ, έχουν επιπλέον επιβάρυνση και παραδίδονται χωρίς δέσμευση ώρας.Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης με επιπλέον επιβάρυνση
8. Υπάρχουν όλα τα προϊόντα και είναι άμεσα διαθέσιμα;

Το Grandpharmacy.gr έχει ως βασική προτεραιότητά του την άμεση διαθέσιμότητα των προϊόντων του. Υπάρχουν όμως περίπτωσεις που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο φαρμακείο και τότε ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 – 4 εργάσιμες μέρες. Σε οποιαδήποτε περίπτωση όμως το τμήμα παραγγελιών του Grandpharmacy.gr επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

9. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς ουδεμία επιβάρυνση, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

10. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το Grandpharmacy.gr. Επιστροφές όμως γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Επιστροφές θα γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 7 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα και εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο τμήμα επιστροφών του Grandpharmacy.gr ή e-mail στο info@grandpharmacy.gr,

11. Έχω κάνει έγγραφή σαν μέλος/ έχω κάνει παραγγελία , αλλά δεν έλαβα το e-mail επιβεβαίωσης. Τί έχει συμβεί;

Υπάρχει περίπτωση το e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής ή της παραγγελίας να έχει αποθηκευτεί στο e-mail σας, στα «ανεπιθύμητα». Αν δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο και εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήσετε μαζί μας.

12. Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ των εξόδων αποστολής και των έξοδων αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής αφορούν στην αποστολή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών ενώ τα έξοδα αντικαταβολής είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων.Είναι δύο ανεξάρτητες χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου). Όσον αφορά στα έξοδα αντικαταβολής το κόστος τους μπορεί να μειωθεί κατά 40% με την εγγραφή σας ως μέλος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

13. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή fax στο 210 6025546 καθημερινά από 09:00 έως 21:00 εκτός Κυριακής ή μέσω e-mail στο info@grandpharmacy.gr. Όλο το προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.